Grönpåse

Ännu en vecka avklarad.
Vi har legat ute i fält i Skövde och övat inför batt. övning 1 och 2.
Framför mig har jag 7 nätter och 8 dagar i fält,ingen dusch,ingen toalett och äcklig grönpåse.
Ibland undrar man: "Vad fan tänkte jag när jag ställde upp frivilligt för detta?!"
Men snart är det över, 74 dagar kvar till MUCK!
Eftersom vi är lediga v. 17 så planerar vi att ta en sista minuten resa bort till en solig strand. Lumpen-brudar goes wild!;)

Ikväll handlar det och Phungkulorna. Eftersom dom är 20 år fyllda ska vi fira, och jag ska fylla mina tvillingar!
Jag har redan knäckt en öl och börjar komma i party-mode,
vi ses i dimman!


Kommentarer
Linda

tack för allt igår maddy!!!

2010-04-11 @ 13:40:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0