"Välkommen till Oskarshamn, det du inte vet om dig själv, det vet alla andra"

Ja det har gått ett tag sen sist, men det har varit fullt upp på sista tiden.
Har vatt i Älvdalen på vinter/skytte-vecka. Höjdpunkten var väll att bada isvak, skit kallt men lätt att jag skulle göra om det!
(Bilder kommer senare)

Nu är det påsk-ledighet och jag njuter av att vara hemma i Oskarshamn.
Fia och jag är sambos nu när hon är hemma, wünderbar!
På lördag är det party-party och jag längtar faktist. Dock så vet man ju hur en ute-kväll i Oskarshamn slutar, några kommer hamna i bråk, det blir massa tjaffs och skit snack. "Välkommen till Oskarshamn, det du inte vet om dig själv, det vet alla andra".

Och just det!Au pair-sökandet är igång för fullt. Matchningen håller på så nu väntar jag bara på att en familj vill ha mig:)

Tjo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0