Bollkontakt!

Igår fick jag och syrran tillgång till Vallhalla för att skjuta lite.
Det blev en timme, och jag var helt slut efteråt! Det var väll inte så jobbigt att skjuta, men vi spelade 1-1 i typ 10 min som nästan fick mig att falla ihop av trötthet.

Så nu vet jag att min kondition är 100 gånger sämre än vad jag trodde. Ett lite större hinder än vad jag hade trott, vilket betyder att jag bara måste jobba ännu hårdare.
Men det positiva var att skotten faktist satt rätt så bra, jag har inte tappat allt för mycke, men måste fortfarande joba mycket på det också.

Nu blir det Jul-lunch här i Björnhult; Skinkmacka och mammas underbara tomtegröt.
Sen så flyter dagen bara på; Kalle Anka, julbord, julklappsutdelning och sen bara häng med familjen.

God Jul på er alla!


Kommentarer
Jenny

God Jul på dig! Hoppas att du får en fantastisk jul med familjen! Själv laddar vi upp för Swedish Christmas här. Kommer runt 30pers idag :s

Men imorgon får jag alla mina julklappar :D

Kram!

2010-12-24 @ 17:50:21
URL: http://jennynorrby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0