Nu är det gjort..

Har berättat att jag åker på måndag, och hon blev inte glad. Men det orkar jag inte bry mig om just nu.
Men det är kul att min LCC har skickat mail till alla au pairer i min grupp (inte mig) och sagt att det är en au pair som har skitit i sin familj och bara lämnat dom utan förvarning.
Man kan ju undra vem dom syftar på?
Hon nämnde inte om varför, eller att jag har sagt till i tid så att dom kan fixa något.
När jag sa till min värdmamma i måndags att jag skulle åka hem kunde hon ha börjat letat efter en barnvakt eller nått, men hon har inte gjort det. Så blir hon nästan chockad när jag igår sa att jag skulle åka, hon trodde att jag skulle ändra mig..
Idioter..

En del ur mailet:

Recently, we had an au pair decide to leave her family abruptly and without warning as well as au pair who was not willing to work with the host family on a good departure date for her to return home after she decided to leave the au pair program.



Kommentarer
nana

SCREW THEM!

2010-12-16 @ 22:45:51
URL: http://nanabjornberg.blogg.se/
Camilla

Stå på dig Madde. Du vet sanningen...

Mamma älskar dig!!!!

Ulla hälsar detta genom sin arbetskollega Camilla o ska också säga att Ulla mår alldeles utmärkt!

2010-12-16 @ 23:02:07
URL: http://millanmspyssel.blogspot.com
tvillingarna

fy fan skit i henne!! du behöver aldrig mer höra av dem igen efter detta. du har ju gjort det rätta

2010-12-18 @ 20:13:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0