Träning nr 4

Ja då är man nyduschad, mätt och allmänt slö.
Morgonträningen gick bra, vi har börjat öva på ett "nytt" anfall som jag tycker är skit roligt. Dock så gick väll inte fysen lika bra, är så sjukt stel i alla muskler så jag kan knappt göra några övningar.
Har börjat sänka lite treor också(yeey), nu hoppas jag bara att det hänger i och att det inte bara är lite "nybörjartur".

Är så glad över att jag är hemma igen!!
Ångrar inte att jag åkte, men det bästa beslutet jag någonsin gjort var att jag åkte hem.


Och hur klantig är inte jag?
Glömde min mobil på bussen hem efter träningen. Istället för att lägga den i fickan när jag var klar la jag den mellan benen, så när jag reste mig så låg den kvar där.
Men dom hade hittat den, så jag ska in till busscentralen och hämta den innan nästa träning.

Peace!


Kommentarer
Spöket2

hahaha en del gillar vibrationerna va??

2010-12-29 @ 22:34:00
Madde

Hahahaha!Du ju!!

2010-12-31 @ 11:46:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0