Cupcake!

Sitter helt ensam på ambulansstationen (eller de andra liggar och sover)..
Har varit med på EN enda utryckning idag, och det var ett falskt brandlarm så det var bara att vända tillbaka när vi kommit fram.
Så dagen har spenderats framför datorn och tv:n.
Tänkte att jag skulle jobba över lite idag, vänta tills "det händer någonting". Med min vanliga tur så lär det komma ett larm 5 min efter att jag åkt hem..

Men eftersom det är min sista vecka så har jag tänkt att baka lite gutt att bjuda på.
Har suttit och printat ut massa recept på cupkakes som jag funderar på att testa.
Nackdelen med cupcakes är ju att man måste göra så många, det är ju en hel del som jobbar här, det hade nästan vatt lättare att göra typ sockerkakor eller nått. Men det är ju inte lika roligt!!


Lite musik:


No Doubt - Hella Good



                                         
Take care!


Kommentarer
Lena

NeeeeeeeeeejjjJ!! Inte sista veckan :'(

2010-02-10 @ 09:08:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0