Love and Basketball

Igår blev det vinst med alldeles för mycke, typ 50 poäng om jag inte har fel?
När man märker att matchen är över efter en period så pallar man ju inte kämpa så mycke.
Mina Phungs va som vanligt sjukt bra (Lena med sina snygga moves och Linda som kämpar hårdast av alla), Anh sänkte helt galet med treor och Lisa va stabil i båda skyttet och försvaret som vanligt.
För er som inte vet så hade vi med oss fyra unga talanger, blott 13 år gamla.
Tycker att alla skötte sig bra. Det känns skönt att veta att vi har yngre tjejer som kommer att fylla på i damlaget när en annan börjar bli för gammal för att ta fighten.
Det va rätt kul att va näst längst också, fick ta uppkastet och allt (dock så behöver vi inte nämna hur det gick,haha).


Snodde bilden från Linda
The big 3

Nu ska jag forsätta med att spendera min dag på Bambulansen.
Om någon vill offra sig och bryta ett ben eller slå huvudet så kan jag betala 100 kr.



                             Peace

 

 



Kommentarer
Linda

Vad snackar du om Maddy? Du vann ju uppkastet!! Sjukt alltså (ingen var där så ingen vet) hahhaha ;)

2010-02-01 @ 11:57:20
Madde

haha,just det..

Jag vann överlägset, hoppade högre än stefan holm

2010-02-01 @ 12:02:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0