B-ball

Helt spontant fick jag vara med på en träningsmatch i basketen idag, underbart!
Även om det va med våra unga talanger så va det skit roligt,
det är kul att se tjejerna som man sett sen dom va små hur dom har utvecklats..
Och ännu roligare va det att bli coachad av mina Phungkulor, dom är grymma!

Dock så kan man ju diskutera domarinsatsen..
Enligt säkra källor så har vi fått veta att en av spelarna med sex har mutat ena domaren..
Det är tråkigt att det är våra unga tjejer som ska få lida bara för att folk inte kan vinna rättvist.
USCH!


Jag i vitt mot förra matchen jag va med på
Fotot: Daniel Le

Fick även veta att jag får äran att vara med och spela med OBBK:s damlag den 31/1.
PEPPET ELLER!?
Då är det jag och Phungkulorna som regerar på planen



Kommentarer
Linda

MHHHM!!!!!! =) DUU KOMMER DÖDA ALLA!!

2010-01-17 @ 14:36:05
URL: http://linda5.blogg.se/
Edvin

Du försökte ju det gick ju inte, sen gav mig svenne pengar som jag gav till lena;)

2010-01-18 @ 13:27:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0