Det är fysiskt omöjligt för grisar att titta upp i himlen.

(Onodiginformation.se is the shit)

Har precis gort min omtenta, håller tummarna för att det gick bra..
Det känns soma att det gick bra iaf.

Då är det bara tre dagar kvar av utbildningen i Göteborg, lite ledsamt faktist.
Fast ser fram emot tre veckor hemma i Osket, är nog lite hemkär trotts allt (berätta inte det för någon...)
Nu blir det en lång och skön dusch för att sedan skalla kudden, förhoppningsvis somnar man någorlunda i tid så att de praktiska proven går galant i morgon!


Dagens låt:
Marilyn Manson-Heart-Shaped Glasses



“Kiss me it’ll heal, but it won’t forget”

Peace & Love


Kommentarer
Linda

YEYY VI SKA HA SÅ KUL!!

och jag vet att du har saknat mig så sjukt mkt =)

2010-01-20 @ 11:41:47
URL: http://linda5.blogg.se/
Madde

Klart att jag gör!

Tänkte ju på dig när jag käkade kyckling och ris ju;)

2010-01-20 @ 16:30:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0