Don´t take it, like i fake it..

Sitter och njuter av tystnaden och lugnet i det stora, ensama huset i Björnhult.
Förr fick jag alltid lite smått panik när jag va själv, men nu tycker jag att det är så skönt att bara vara ifred utan att behöva tänka på vad man gör.
På tvn är det "So you think you can dance", försöker följa det så mycket som möjligt.
Men i år är jag faktist besviken, inte alls samma klass som de tidigare åren.

Här är min genom tiderna favorit:

Chelsie & Mark (Leona Lewis - Bleeding Love) Season 4

I morgon är jag ledig.
Då har jag bokat in en tid på ungdomsmottagningen och fått en tid hos röntgen för att kolla upp axeln igen.
Det är svårt att hinna med sånt när man i vanlig fall bara kommer hem på helgerna, så passar på nu när jag är hemma i några veckor.


Nä nu ska jag forsätta chilla och käka kiwi (fast det kliar som fan i munnen)..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0