För min kärleks skull,till pengar och till vapen

Passar på att njuta av min långa lunchrast(1 timme), och passar på att sitta lite vid datorn.

Enligt vanlig rutin så va det löpning i morsen kl 05.30 och enligt vanlig rutin så låg jag och svor några minuter innan jag gick upp.
Jag ger Kungen nästan ett år av mitt liv, måste han då ta två extra timmar veckan av min sömn när vi har tid att springa den där förbannade milen på eftermiddagen?
Men nej, vi ska inte gnälla.. Det är ju för vårat egna bästa, så att vi håller oss i form..
Fast det är ju konstigt att typ halva plutonen har antingen fått benhinneinflammation, knäproblem eller fotproblem..
Mystiskt när vi springer enbart på asfalt..
Men nej, jag gnäller inte..Blir bara lite grinig när jag inte får min skönhetssömn..

Eftermiddagen och kvällen skall spenderas genom att klämma och känna på folks magar.
Skadelära-Buken står på shemat..
Vi ska även setta urinkateter på docka, någon som har lust att ställa upp så att man kan få öva lite skarpt?

Dagens låttips:
Raubtier - Legoknekt

Du undrar vad som driver mig, girig efter vetskapen.
Det är för min kärleks skull - till pengar och till vapen.



Kommentarer
wingwomen

baby, i miss u. jag har ingen kvällstjänst imorgon. ska vi prata? :)

2010-01-12 @ 22:50:53
URL: http://fridadahlgren.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0