Hundraåringen som gick ut genom fönstret och försvann

Ja ännu en vecka i det gröna tecknet är avklarat, och ännu en underbar helg hemma i Osket har spenderats.
Helgen var lugn. Blev att döma lite basket i Vallhalla, måste ju troget ställa upp när klubben kallar.
Vi har firat Anh som på tisdag fyller 20, det blev en lugn och skön hemmakväll med brudarna (Adam inräknad där) med tre rätters och melodifestivaln.

Vet inte om jag ser fram emot en vecka i fält och därefter två veckor i Älvdalen.
Men vi är inga solskens-soldater, vi ska trivas i ur och skur!

Måste även säga att jag inte har tröttnat på att åka minst tio timmar buss/tåg varje helg, däremot hatar jag alla idioter som väljer att åka samtidigt som mig!
Allt ifrån tanter som pratar (läs:skriker) i sin nyinvesterade mobiltelefon till puckot som kollar på film utan hörlurar.


Nä nu ska jag återgå till att försöka läsa min nya bok:



Hundraåringen som gick ut genom fönstret och försvann, skön bok, rekomenderas.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0