Blandade känslor..

Ja då är man tillbaka i Sverige efter en vecka i underbara Alanya.
Vi har haft så sjukt roligt, festat varje dag och verkligen levt livet. Ångesten är påtaglig att vara tillbaka..
Bilder kommer upp senare..




Lite uppdatering gällande Au Pair-sökandet:
Jag mailade med en familj innan jag åkte till Turkiet, dom ville ringa mig men det gick ju inte eftersom jag skulle iväg.
Självklart var jag orolig att dom inte skulle vela prata med mig när jag kom tillbaka,att om skulle hitta någon annan.
Men dom ska ringa till mig ikväll!!!Åååå,jag är så nervös!Dom verkar jätte bra och jag hoppas att det ska kännas rätt, att det kommer att "klicka".
Måste försöka hålla mig lugn också, engelskan är knackig redan som den är, men lägger man till nervositeten lär jag ju snacka svengelska som bara denn...

Håll tummarna!!

Note:
Mitt i alla bat.-och-slut-övningar så är uppdateringen kass, men försöker slänga in nått inlägg då och då..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0