Dåliga nyheter..

Klockan är efter 2 och jag kan inte sova, ska upp och jobba om 5 timmar men vill verkligen inte!
Om 14 timmar ska jag ha min exitintervju, där ska det bestämmas om jag ska stanna hos familjen de 2 veckor jag är i rematch.
Jag trodde att jag kunde bestämma själv om jag ville stanna eller inte, så är det tydligen inte. Enda chansen till att jag ska slippa de två sista veckorna är om familjen går med på det, och jag tror att chansen är rätt liten..
Fuck, bara tanken på att vara kvar i två veckor till gör att ångestklumpen i magen bara växer..

Jag tror inte på gud, men snälla, kan någon be honom att vara på min sida för en gång skull?


Kommentarer
Linda

det kommer gå bra maddy! även om du måste stanna kvar så har du åtminstone ett datum att sträva efter nu=)

2010-11-08 @ 12:08:59
URL: http://linda5.blogg.se/
Lena

Kom igen Maddy! det är så grymt av dig att du vågade gå på rematch!

2010-11-08 @ 13:04:05
Madde

tack kulor,ni är bäst

2010-11-08 @ 22:48:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0