Rematch

Yes!Dagen har kommit!ANTLIGEN!
Ikvall kommer jag att ga i rematch.Detta innebar:
Jag har 2 veckor pa mig att hitta en ny familj, annars far jag aka hem.

Om det blir sa att jag far aka hem, eller byta stad sa gor det inte sa mycket. Jag har verkligen forsokt att fa det att funka har borta, men det finns inte en chans i helvete att jag stannar har.
I 2 manader har jag blivit utsatt for mobbing av en unge, och jag har verkligen forsokt att fa vett i henne, men det gar inte..

Sa vem vet..Om 15 dagar kanske jag ar hemma i Osket igen!!

/madde


Kommentarer
Skorpan

Vad tråkigt för dig Madde!! Hoppas att det ordnar sig!

Kramizzzar skorpan

2010-11-04 @ 21:19:46
Lena

Jaa aspepp i så fall! Den dagen du kommer hem, då gråter jag floder!!!

2010-11-04 @ 23:59:58
Linda

fy fan vad hemsk jag är men ååhhh fan vad gött dte skulle vara..:(

2010-11-05 @ 01:02:33
URL: http://linda5.blogg.se/
Sofie

Heeej madde!

Jag tycker du gör helt rätt i en rematch, jag har hört att du haft det riktigt tufft efter en lång tid och jag vet hur det känns. Jag gick själv in i rematch för knappt två veckor sen och jag har hittat en toppenfamilj som jag kommer flytta till trots att jag har stormtrivts här i New Jersey med vänner och miljön.



Jag hoppas och åter hoppas att du hittar en familj som du skulle kunna tänka dig att byta till..men som sagt väldigt viktigt att välja rätt: känns inte familjen riktigt rätt för dig så e det bättre att åka hem.



Pussar och kramar,

Sofie

2010-11-05 @ 17:47:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0