Sjukt trött!

Blev att lira basket idag på gymmet,2-2 turnering i över 2 timmar.
Nu sitter jag med nudlar och datorn framför TV:n, borde gå och lägga mig men pallar verkligen inte.

Väntar fortfarade på att någon familj ska säga ja till mig. Problemet jag har är att en av mina värdföräldrar från min nuvarande familj inte vill rekomendera mig, det gör att det blir mycke svårare för mig att hitta en familj som vill ha mig.
Nu väntar jag svar från en familj i Chicago som jag har blivit matchad med, kollar mailen varannan minut för att få ett "ja" eller "nej".


/madde


Kommentarer
Lena

åhh uppdatera så fort du vet! Åhh stör mig på hon mamman!!

2010-11-17 @ 12:23:02
Sofie

Åhh, jag hoppas verkligen du får svar från familjen i Chicago:D Har du fått se deras ansökan eller något? Hoppas verkligen dufår familjen om du tycker de verkar bra!



Pussar å kramar,

Sofie

2010-11-18 @ 06:24:46
madde

Det blev inte familjen i Chicago, men nu är jag matchad med en annan..så det är bara att hoppas!

2010-11-18 @ 19:27:44
URL: http://mingemarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0