1.40 am

Klockan är nu 1.40 am och jag kan inte sova. Visserligen så är det fredag men ska upp och jobba i morgon så behöver lite sömn..
Kvällen var lyckad, jag behövde inte agera lekledare så jag höll mig till att plocka iordning och se till så att ungarna överlevde.

Hemma i Osket så gör sig OBBK:s damlag sig redo för bortamatch. På onsdag har dom derby på hemmaplan.
Faaaan, vill också vara med. Fy fan vad jag saknar basketen, det är helt sjukt, blir lite gråtfärdig faktist.
Det är som morsan säger; basketen har varit en sån stor del av mitt liv, jag skulle må så mycke bättre här borta om jag kunde hitta ett lag att spela med (ja mamma,jag har läst ditt meddelande,men jag har inte haft ork till att svara).
Men det verkar inte bli så. Jag kom hit för sent och har inte modet till att fråga runt efter lag, eftersom jag inte pluggar kan jag inte spela med skollagen så det blir lite svårare då..



Nä,ska fortsätta med att vrida och vända på mig i sängen tills jag somnar någon gång på morgonkvisten..

/madde


Kommentarer
Lena

saknar dig Maddy som fan, men håll ut! Hoppas allt löser sig :)

2010-10-23 @ 11:42:30
Linda

ÅÅÅHH Maddy!! Vi saknar dig en massa också! Hahha jag har alltid tänkt du, lena och mig när jag har tänkt på Kalmar. Konstigt att ingen av er är med.. :( Min din mamma har rätt. Så fort du får tag i ett ordentligt lag så kommer det kännas så mkt bättre!!=)

2010-10-23 @ 20:25:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0