B-ball

Nu är jag faktist lycklig! Idag har varit en sån kanonbra dag:)

Niki va sjuk idag så jag va hemma hela dagen (är ju ledig mellan 8-14 i vanliga fall). Vi kollade filmer,målande varandra med ansiktsfärger och hade det mysigt. När klockan var 16 hade jag jobbat 9 timmar och fick resten av dagen off!

Begav mig till gymmet och hoppades på att kunna skjuta lite innan jag lyfte lite skrot, men så blev det inte. Planen var redan upptagen av två killar(rätt grymma) och en tjej(hon var sämst, hade aldrig rört en boll) i ca 15 års åldern (lammkött), men dom ville att jag skulle spela med dom.
Haha, fan va snopna dom blev när dom märkte att jag kunde lira!
Efter ett tag kom två killar till (lammkött) och tjejen drog, så vi 5 lirade 2-2 i typ 1 timme.
Hade faktist skit kul, har saknat basketen så mycke! Dock så är det inte en stor basketplan, det är bara en korg och planen är lite bredare än 3-sekunders. Men hur bra som hellst ändå!

Sammanfattning(till Maria Larsson som aldrig pallar läsa):
Jag har lirat basket med massa lammkött idag,moahahaha.



Sen drog jag till Stella(den galna finnen), käkade gutt och chillade.

Nu: Criminal Minds innan jag skallar kudden.

/madde


Kommentarer
Linda

HAHHA GOOO MADDDYYYYY1!!!!!!!!!! ragg + träning det låter bra;D

2010-10-05 @ 13:25:48
URL: http://blogg.veckorevyn.com/hope
Madde

Mhmm,I do what I do...Blanda nytta med nöje;)

2010-10-06 @ 08:14:20
URL: http://mingemarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0