Ibland älskar jag faktist mitt jobb!

Ikväll har det varit lite party här hos Ginger. Sammanlagt 14 kids med deras föräldrar, alltså full rulle!
Måste erkänna att jag har tvivlat på mig själv gällande barnpassning och ifall jag är alls är bra med barn, så det var skönt att det rullade på kanon ikväll. Tydligen så är det bara min kid som hatar mig, alla andra ungar verkar älska mig(typiskt).
Så kvällen har bestått av massa god BBQ mat, pool-lekar, hög musik, tröjmålning, ansiktsmålning och massa annat bus. En rätt så bra dag på jobbet helt enkelt.

Nu ska jag skalla kudden. I morgon ska jag leka soccermom i någon timme på morgonen, sen är jag off resten av dagen, LOVELY! Ska med Maria på streetfestival i Pasadena, tror att jag känner doften av alkohol?

/madde


Kommentarer
Lena

Skönt att höra Maddy! Du är grymmast, kom ihåg det!! :D Sup lite åt oss sötis ;D

2010-10-02 @ 14:14:51
Madde

Du super vall tillrackligt sjalv?det ar ju du som ar nya partybruttan;)

2010-10-04 @ 08:58:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0