Zumba!

Igar drog jag till gymmet for att lira lite. Slutade med att jag och tre killar spelade i tva timmar, hade skit roligt! Tva av dom va lammkotten jag har spelat med innan, och hor och hapna: Dom har gatt runt och trott att jag ar proffs hemma i Sverige, haha!

Efter basketen sa sag jag att det var ett Zumba-pass pa schemat, sa jag tankte "Ja men det kan ju va kul att testa".
Och det va skit kul! Okej, jag ar inget dansproffs, men jag kan iaf halla takten och snappar upp de flesta rorelserna med en gang, sa kande mig inte helt bortgjord iaf..



En av danserna vi korde

/madde


Kommentarer
Piraten

naaw vad gulliga pojkarna låter ;D.

Du är ju landslagets(Döderhult hahah) center!

2010-10-15 @ 01:12:04
Linda

haahhaha jaa ägget du har dina gömda skills;)

2010-10-15 @ 01:23:37
Anonym

jag menade zumba alltså!! ;) shake shake shake hiihih ps ta ett lammkött o roa dig

2010-10-15 @ 01:24:08
grr

ja gör de!det kan vara kul att läsa en blogg innifren ett fängelse i usa.det kanska händer mer där som du kan blogga om=)

2010-10-15 @ 01:46:56
Piraten

hahha vem är den som skrev sista kommentaren`???

2010-10-16 @ 09:48:30
Madde

Hahaha,jag är fan döderhults landslagsspelare!

Jag har ingen aning?haha,vem?



(Ni vet att lammkötten får passa sig,grrr)

2010-10-17 @ 05:44:25
URL: http://mingemarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0