Bonnie Hunt

Nyss hemkommen fran en valdigt trevlig middag med Stella, en tjej som var i samma klass som mig under au pair-skolan. Tror att vi kommer att hanga mer i fortsattningen, tjejen har samma humor som mig!

Men iaf,for att snacka kandisar.. Vi var och kakade pa en liten trevlig(och ratt billig) resturang, och till varan forvaning upptacker vi att Bonnie Hunt sitter tvars over rummet. (Maste erkanna att jag inte kom pa hennes namn forst,men kande igen henne iaf!)
Tillagger att vi at stek(kott fi fan) och det var sa javla gott!Har inte kakat ordentligt kott pa en manad, och ni som kanner mig vet att kott ar det godaste jag vet.


Nar jag kom in i mitt rum idag sa lag det en basketball(spalding), en pump och ett fresbee pa min sang. Carol den sockertoppen hade kopt det till mig. Tyvar sa ar det en herrboll,men jag tanker da inte klaga!

/madde


Kommentarer
Linda

hahha glömmer man bort svenskan därborta eller? en freesbe kanske?;) åhh nej vad ska ulla säga!!

2010-09-17 @ 12:03:29
Lena

Hahhaha vad ska Ulla säga? Hundkött!! Guttt ;D

2010-09-17 @ 13:53:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0