Lycka!

Maste bara beratta att rutinerna borjar sakta men sakert satta sig; kora tjejerna till och fran skolan, gora arenden och gymma pa dagen, chilla pa kvallen.
Ikvall var Davids flickvan Carol over, varldens underbaraste manniska, ar helt foralskad i henne! Middag med dom och tjejerna, bara en liten mysig middag med vanliga samtal. Hon visade mig en basketplan som ligger jatte nara som jag kan ga till och skjuta lite, hon ska tom kopa en basketboll till mig,aaa sa jag att jag alskar henne?:)

Och annu mer lycka:
Tjejernas farforaldrar kommer ikvall och stannar tills pa sondag. Detta innebar att jag bara behover kora tjejerna till och fran skolan i morgon och pa fredag, DETTA innebar att jag ar ledig hela eftermiddagen i morgon och efter att jag skjutsat hem dom pa fredag ar jag ledig hela helgen!!!!What to do??Maste hitta pa nagot kul,tror att jag ska sova hos Maria:)


Galet!

(Sry syrran,vet att du inte vill att jag ska skriva mycke men ar verkligen glad!!)

I morgon hamtar jag kameran, och da kommer bloggen att vara full med bilder pa allt.

/madde


Kommentarer
Systeryster

Men Maddi visst är det kul när du skirver men de är ju mycke roligare med bilder=)

2010-09-16 @ 16:37:55
Johnnykajsa

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2010-12-21 @ 12:43:15
URL: http://johnnykajsa.blogbow.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0