The LCC

Min LCC kommer over pa mote snart..En LCC ar en person som ska finnas dar om stod for mig och familjen om det skulle dyka upp nagra problem, och hon ordnar traffar sa att au pairer kan traffa varandra.
Idag har vi varit hos tjejernas mormor och halsat pa, en av G:s systar var ocksa dar. Underbara manniskor!
Jag och mostern drack kaffe och diskuterade allt ifran vad som fanns att gora i Sverige (jag svarade att det inte fanns natt) till att ungar vaxer upp for fort och vilke sorts galna amerikanare det finns,haha helt underbar!
Ha lite talamod nar det galler bilder, ska nog kopa mig en kamera i helgen nar jag har fatt min lon.
Och ha talamod gallande de svenska bokstaverna, ska koppla upp min dator till WiFi sa fort jag har kopt en adapter sa att jag kan ladda den...
/madde


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0