Tröstäta

Ja nu har jag vaknat efter mitt förkylningskoma,efter att jag skjutsat tjejerna till skolan passade jag på att sova 5 timmar och mår faktist lite bättre. På det sitter jag nu och äter av marabouchokladen som min söta syster skickade till mig,mums!

Nu ska jag åka och hämta tjejerna i skolan,hoppas att dom är snälla idag för jag orkar inte med massa tjaffs.


Måste säga att jag yrade lite inatt och drömde att Linda och Lena var inlagda på sjukhus och blev förvandlade till kaniner!Jag grät nästan lite när jag vaknade:(

/madde


Linda?


Lena?


Kommentarer
Anonym

HHAHAH maddy!! men tack för att du gjorde mig sötare än Läääna;)

2010-09-21 @ 12:43:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0