Krösa Rugby 2012

Sitter på jobbet (Stadsparkens fritidsgård) och känner mig allmänt seg efter en heldag i Oscars fylld med rugby och basket.
I morse var det att palla sig upp tidigt för morgonträning med Krösa. Uttagning och personliga samtal med alla spelarna, följt av julavslutning med fina priser:)
Nu när laget äntligen är uttaget så känns det så jävla bra! Jag har fullt förtroende för mina tjejer, och jag vet att dom är lika laddade som jag att få sätta igång att börja med ”finliret” och att börja forma laget till det bästa möjliga. Mina coach-kollegor och jag har gjort vårt bästa för att ta ut ett så bra och balanserat lag som det bara går, förhoppningsvis har vi fattat rätt beslut.



Sitter och kollar på två stora pokaler som står högst upp i Vallhallas prisskåp. Jag hoppas och ber för att vi vinner tillbaka dom, att det är vi som tar en dubbelvinst och att det är vi som får känna segerns sötma i år.


“I am a member of a team, and I rely on the team, I defer to it and sacrifice for it, because the team, not the individual, is the ultimate champion.”
Mia Hamm



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0