Take a chillpill

Ibland måste man lyssna på kroppen när den säger ifrån, så idag gör jag ingenting. Ingen träning, ingen coachning, bara jag och första säsongen av The O.C.
Tror att jag hoppade in i ett för högt träningstempo, att gå från 0-100% på någon vecka har inte gjort kroppen gott.
Men i morgon blir det träning igen, och på lördag blir det match i Jönköping. Ska bli kul att träffa mina phungs, men inte så kul att möta Linda på planen (hon kommer att kicka vårat ass)..
Bildarkiv: Morgonträning med BG 2008


Kommentarer
Linda

NEEJ verkligen itne!! hahah ser ut som riktiga refugeeees

2011-12-08 @ 23:07:46
Lena

hahha flyktingar

2011-12-09 @ 14:39:44
Hanna den bästa

Hahahahah men shit vilka minisar !!!!

2011-12-11 @ 22:50:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0