Suicide

Ja helvete vad trött jag är!
Kvällens träning var hård, med massa längder och en held del slidening(slajdning). Höll faktist på att spy någon gång, dock så vet jag inte om det var bara pga av träningen eller om det var för att jag har varit förkyld sen igår.

Efter helgens utbildning är jag faktist sjukt pepp på att börja coacha på allvar. För första gången hoppas jag att jag kan vara med ett lag från att de är unga och se dom utvecklas. Innan har jag ju bara fått ta äldre lag, och bara haft dom något år.

Några av killarna jag coahar nu.
(Bilden är från förra året när jag fick hoppa in och coacha dom en match)



Nu blir det att skalla kudden!

/madde


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0