VINST!

Att åka på borta match är nästan aldrig roligt, men igår så var det faktist helt okej.. Eller helt okej, det var lätt värt att åka fram och tillbaka till Kristianstad på en lördag!
Vinst med 64-74, sist förlorade vi med 1 hemma, så nu har vi inbördes vinst iaf.

Jag känner att jag börjar bli mitt gamla jag på planen, och om jag ska vara ärlig så känner jag mig nästan bättre än förut.
Jag hoppas att det håller i sig, för det är mitt största problem, att jag är så ojämn. Jag är ojämn med allt, skotten, dribblingen, försvaret.. Ena träningen/matchen sänker jag som satan, nästa missar jag allt.
Men jag satta 8 av 8 straffkast, det är jag gladast över, har verkligen haft problem med straffkasten.

Gillar att om man googlar "Oskarshamn basket" får man upp denna fina bild:


Kommentarer
Anonym

Googla på Björnhult och se vad dufår upp=)

2011-02-20 @ 23:02:46
limdää

hahahaha ysch hemsk bild!! Du glmöde nämna att du var highscorer med ;) skypedate snart??

2011-02-21 @ 10:10:57
madde

Jajajaja.... Ni vet ju att jag inte har nått skype!!

2011-02-22 @ 20:44:52
URL: http://mingemarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0