.....

Igår blev det chill med Hanna och Lisa. Vi bakade morotskaka, cheesecake och lagade kyckling med klyftpotatis. Kvällen avslutades med att gå och kolla på innebandy(trodde aldrig att jag skulle sätta min fot på en innebandymatch igen), det va faktist en rolig match och Craftstaden stod som segrare i slutet.

Idag har jag varit i Vallhalla och dömt juniormatch, eller försökt iaf. Första och sista gången jag tar en match själv, aldrig mer!
Och just nu är jag på sånt dåligt humör, så jag orkar inte med något. Och inga planer har jag för ikväll.. Ååååå,vilken jävla piss-dag!!


Kommentarer
Lena

ta det lugnt maddish :(! Jag kmr döda den jäkeln åt dig om du vill :)

2011-03-12 @ 15:48:31
Lena

ta det lugnt maddish :(! Jag kmr döda den jäkeln åt dig om du vill :)

2011-03-12 @ 15:48:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0