Förbannade, jävla axel..

För någon månad sen fick jag en kortisonspruta i axeln för att ta bort den mesta av smärtan, och den har hjälpt jätte bra.. Fram tills idag..
Jag visste att det skulle hända, att den skulle sluta ge effekt, men jag hoppades att det skulle sitta i fram tills operationen (som är 19/4).
Idag på träningen kunde jag inte räta ut armen helt, och jag va skit rädd för att den skulle hoppa (även fast jag vet att sprutan inte hjälper mot det).
Så nu är jag skit orolig för hur det kommer gå på matchen på söndag, jag hoppas verkligen att det har blivit bättre tills dess!

Jag behöver lite medvind i mitt liv just nu..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0