Irland

I slutet av sommaren började jag kolla runt lite efter volontärarbeten runt om i världen, trodde inte att jag skulle hitta något eller att jag skulle bli antagen eftersom det verkar vara jättesvårt att bli "utvald".
Men jag hittade ett projekt på Irland som sökte en basketledare för att ha basketträningar runt om i Dublin för ungdomar som inte har det så jätte bra hemma.
Jag ansökte, och dom vill ha mig!
Så just nu är det massa pappersarbeten som ska fixas, men om det går som det ska åker jag till Irland i juli!

Håll tummarna att allt går som det ska!


Kommentarer
Elin

2011-11-30 @ 15:55:50
elin

Men! Guuva roligt! Hoppas allt går rätt till så du får åka iväg! Häftigt o hänga på Irland :)



krams!

2011-11-30 @ 15:57:04
URL: http://pepplas.blogspot.com
random kula

Nej hoppas det går fel så du inte lämnar oss igen :(

2011-12-01 @ 12:38:59
madde

Tack Elin:)

Haha, det är ju bara ett skypesamtal bort;)

2011-12-08 @ 01:48:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0