Bankart

Var med och tränade mer eller mindre hela passet idag, och det känns så otroligt bra!
Visst, kan ju inte gå på vänster layup, passa med vänstern, försvara med vänstern, ta returen med vänstern..
Men kan börja ta emot pass med vänsterna.. Och dribbla med vänstern!

Det blir bättre iaf, och jag är så otroligt lycklig över att det går åt rätt håll.
Även om mina lagspelare kanske inte tycker att det är så kul att ha en krypling på planen...

2 dagar efter operationen

KÄNSLIGA TITTARE VARNAS!



Delar av det ingrepp som de gjort med min axel. (inte jag på filmen)


Kommentarer
Bodypalace

aj vad har hänt? :S

2011-11-18 @ 12:08:21
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Madde

Min axel har "glappat" (hoppat ur led) i flera år, så nu har jag opererat den. Dom har satt i skruvar, sytt i muskler och tightat till ledbanden.

Opererade mig i april, men läkningen har varit svår med bla. massa inflammationer..

2011-11-18 @ 15:53:18
URL: http://mingemarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0