Home sweet home

Är hemma efter ett par timmar i Stockholm. Även om jag inte var där så länge känns det som att jag hann med massor! Skönast var ändå att hänga med Mary, hon är rätt så bra hon, och så käkade vi på Bröderna Olsson's (blir inte bättre än så!).
Roskilde 2009

Så då är jag åter tillbaka till vardagen, stressen och Oskarshamn. Letar lägenhet, vilket verkar inte vara det lättaste eftersom mina krav är höga:
-En sexkammare till Linda.(Inklusive strippstånd, snurrande säng osv.)
-Ett eget rum till mina 40 katter som jag ska skaffa.
-En biograf med Lebb-filmer till Lena.
Letar vidare...
(Men seriöst, letar efter en billig lägenhet så säg till om ni vet någon som ska hyra ut)


Kommentarer
Linda

HAHHAHAHAAA älskar att du tänker på oss i alla lägen ;)

2011-11-09 @ 17:15:34
Lena

Hahha hon tänker på oss i alla lägen ;). JAG FATTAR!

2011-11-12 @ 18:40:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0