When you're left behind

Jag hade tänkt att skriva om helgen som var, hur glad jag är över att F97/98 vann sin match och hur det går med Scania/OT cup..

Istället sitter jag med tårar i ögonen, smärta i mitt hjärta och med klump i magen. Ångesten kryper närmare och närmare, och jag antar att jag inte vågar sova något i natt..
Bildarkiv: Kärlek

Ibland spricker bubblan jag har skapat runt sig. När jag tänker på vad andra personer går igenom just nu, så kommer alla tankar tillbaka.
Men jag är tacksam för hur jag mår idag. För inte så många år sedan trodde jag aldrig att jag skulle ta mig ur sorgen och det mörker jag kände runt omkring mig..
Sänder många tankar och kramar till Tildas familj. Skriver, och suddar så många ord. Orden räcker helt enkelt inte till..
When all I see is sadness in your eyes .
When all you want is reasons you can't find.


Kommentarer
Linda

Åhh Maddy önskar jag var där nu. Saknar er alla :(..

2011-11-01 @ 09:17:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0