Spelklar!

Yes, på lördag är det debut i Div. 1 bort mot Helsingborg.
Är rätt så glad att första matchen är på bortaplan, finns inte så många som kan se när jag gör bort mig då.. Fast och andra sidan så har vi inte så många avbytare, så om jag gör bort mig totalt är det ont om spelare.
Bära eller brista, det är 100% som gäller!

Bildarkiv: Streetbasket 2008

Dock så känns inte basketen allt för pepp just nu, och tror att jag har mig själv att skylla för det.
Blir så otroligt förbannat på mig själv när jag inte presterar så som jag vill, och hjärnan förstår inte att kroppen inte är i så bra skick heller.
Och när jag blir sur på mig själv så struntar jag i att försöka dölja det, och jag vet att det inte är kul för resten av laget. Och då blir jag ännu surare för att jag låter det gå ut över andra, det blir en ond cirkel helt enkelt..

Note to my self: Sluta va en bitterfitta!


Kommentarer
Johansson Umeå

Var det inte jag som var bitterfittan? Sen när är det ombytta roller?

2012-01-13 @ 11:29:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0