Trötthet

Är så sjukt seg efter helgen.
14 timmar i en bil kombinerat med utgång i lördags (som ledde till att jag sov till 16 igår) har satt sina spår. Som tur är tisdag min lediga dag, vilket innebär sovmorgon!:)


Bildarkiv: OBBK F98, segrare Dumlecup 2005

Kollade igenom gamla bilder på FB, såg bilden ovanför och kunde inte hålla mig för skratt.
Saknar F89, vi hade så sjukt kul ihop! Skönaste tränarna och bra sammanhållning, vi tog matcherna med en klackspark, alla skulle vara med och alla skulle ha roligt. Tror att det va därför vi va så grymma!
(Kul att jag var bland de längsta i laget också med mina 166cm)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0