I would name her Rock-N-Roll

Det blev iaf några byten mot Kalmar idag.
Och för att inte ha spelat på evigheter så är jag någorlunda nöjd.
Nu hoppas jag bara att min jobbiga dunder-förkylning ska gå över så att jag kan träna fullt ut dessa tre veckor som jag är hemma.
Basket är nog det som jag har saknat mest nu när jag gör lumpen.
Kanske inte själva sporten, men hela grejen;
Att träffa alla polare, att man kan läsa varandra utantill och få det där sköna liret.

Min genom tiderna favorit-uppvärmningslåt:


The Roots - The Seed

I don't beg for no rich man.
And I don't scream, and kick,
when his shit don't fall in my hands.


I morgon är det första dagen på praktiken, på ambulansen, pirrigt!
Hoppas att det inte händer något allt för allvarligt.
Men samtidigt hoppas man ju att det ska vara en händelserik erfarenhet.


Peace!


Kommentarer
Lena

Håller tummarna för dig! Förresten hahahah fattig bild på dig o mig. Braceface o babyface!

2010-01-24 @ 23:33:14
Madde

Hahaha,bilden är old school!

2010-01-25 @ 06:57:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0