Korgboll

Ska åka ner till stan för att hjälpa till på något basket-evenemang som OBBK står för.
Så det blir att springa runt och leka med alla våra små talanger.

Helgen kommer att bli lugn iaf.
Känner mig sjukt opepp på allt som har med alkohol att göra,
och så har jag dragit på mig värsta förkylningen.
Och tanken är att jag kanske ska vara med och spela med damlaget i morgon mot Kalmar, men vet inte om min onda hals och äckliga näsa klarar av det..


Sjukt gamal bild på mig och Lena efter match mot Nässjö



(Har sjukt många bilder från tiden i Göteborg som jag tänkte lägga upp, men dom får komma när jag har tid)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0