Sista helgen i Cali

Det har varit lite dålig uppdatering på några dagar.
Jenny, en kompis från au pair-skolan, är och hälsar på. Hon landade in här i tisdags och sen dess har jag försökt att hålle henne sysselsatt så gått det går.

I torsdags var det Thanksgiving. Vi var hemma hos Stellas värdfamilj och käkade sjuuuukt mycke mat, lekte lekar och hade jätte trevligt. Dock så var jag inte jätte förtjust i maten, men ska inte klaga!

Igår följde jag med Jenny när hon skulle hyra en bil, hon skulle bila till Santa Barbra och hälsa på en kompis, när hon ska släppa av mig får vi den klockrena idén: "Jag följer med!".
Sagt och gjort, blev en liten mini-roadtrip till SB. Lite turistande och party, hade sjukt kul.
Kom tillbaka idag på eftermiddagen. Meningen var att vi skulle festa i Santa Monica ikväll, men vi pallade inte.

Så nu sitter jag här, Stella och Jenny sover sedan någon timma tillbaka, och jag ska också skalla kudden nu.

Bilder från veckan kommer!

/madde


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0