Back in Oskis!

Ja efter tre matcher i Stockholm är vi nu tillbaka i Oskarshamn, eller Oskis som mina lumpenpolare tror att vi kallar det.
I går spelade vi två matcher mot lag som ligger en divition högre än vad vi gör, och det var lite av en chock för mig att möta så tufft motstånd i mina första matcher tillbaka.
Det blev förlust i båda matcherna, men jag tycker att vi får med oss bra saker, och vi förbättras från det att uppkastet är tills att slutsignalen går.
Min egna prestation i matcherna är inte så mycket att skryta om, tycker att medelmåttig beskriver den rätt så bra.

På vägen hem i dag stannade vi i Katrineholm för att möta deras damlag som spelar i samma divition som oss, men i en annan serie.
En match som gick fram och tillbaka, men som vi tillslut vinner med 11 poäng.
För mig gick det bättre denna matchen, fick testa på att spela mer guard och det var nyttigt att få hålla mindre och kvickare spelare än vad jag är van vid.

Ikväll är det bara slappt. Jag plockar ännu mer vuxenpoäng genom att kolla på "Året med kungafamiljen", så snart är jag nog uppe i 70 år.

Andra vuxenpoäng: (Enligt mina ynglingar till lagkamrater)
-Mörk choklad
-Läsa deckare



Peace!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0