En dag i Björnhult

Efter att jag vaknat vid 07, ringt och sjukanmält mig till jobbet, somnade jag om igen och sov till 13.00!
Jag blir så förvånad att jag kan sova sammanlagt över 12 timmar, förstår inte hur jag klarar det..

Dagen har varit slapp. Kollat tv, suttit vid datorn och snackat i telefon. Klev utanför dörren en gång när jag gick ut och gick med hundarna i typ 5 min.
Har verkligen inte pallat göra något, visserligen så är feberna näsan borta, men känner mig så hängig och allmänt dålig.
Men jag har iallafall fått mitt "en gång i månaden chokladsug" tillfredsställt i form av en perfekt tillagad kladdkaka, så nu mår jag lite bättre.

I morgon blir det förhoppningsvis att jobba lite, om jag mår bra så ska jag in till skolan och jobba på högstadiet.



/madde


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0