Upp och ner, back och fram

Jag vet inte varför det är kaos i mitt huvud ikväll, eller jag vet varför, men jag förstår inte varför det påverkar mig så mycket.

1. Anders Erixson, herrlagscoach och en människa med ett av de största baskethjärta jag har träffat, gick bort igår. Han lämnar efter sig ett stort tomrum för många männsikor, för klubben och för sin familj.

2.Vi förlorade matchen idag med en poäng, en ynka poäng!
Matchen spelades in och jag ska kolla igenom den 100 gånger, analysera mig själv och se vad jag gjorde fel, allt för att förbättras.

3. Min axel glappade ur led i mitt första byte. Jag hade glömt bort hur ont det gör, men med lite tejp och tabletter gick det att fortsätta spela.

4. Och detta är en jobbig en..
Linda, min vänstra kula, ska flytta till Jönköping. Jag har vetat om dett i några dagar, men när Coach berättade det för laget idag slog det mig verkligen.
Jag är så glad för din skull Linda, att du ska göra en förändring (som förmoldigen kommer att bli till det bättre), och jag hoppas att det kommer att vara allt som du hoppas.
Och egentligen är det väll inte mer än rätt att mina Phungkulor ska vara återförenade.



I morgon ska jag till sjukhuset för att bestämma vad som ska göras åt min axel, jag kan inte ha det såhär. Blir så förbannad varje gång den hoppar, och jag kan ju inte gå in till 100 %!

Hoppas att eran kväll är bättre än min.


Kommentarer
Edvin

Stor sakand efter Anders! fattar det fortfarande inte!

2011-01-17 @ 00:19:48
lena

Finns här! Du é inte själv.

2011-01-17 @ 14:51:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0