Long time..

Inser att jag inte har bloggat på evigheter!
Har haft massa strul med min dator, och har mer eller mindre glömt bort att skriva om vad jag har gjort.
Har hunnit med två Halloweenfiranden, en fest med min basketvänner och en med mina volontärvänner, och det var skönt att komma ifrån jobbet och tänka på annat.
Har haft en del hemlängtan den senaste tiden, mycket på grund av att det har hänt en del jobbiga saker på jobbet. Men jag visste att det inte skulle vara en dans på rosor, så det är bara att försöka fixa det! Men erkänner att jag saknar att coacha hemma i Oskarshamn, både basketen och rugbyn.

I morgon ska jag spela min andra match. Efter en veckas förkylning har jag ingen aning om hur mycket jag kommer att få spela, eller hur mycket jag klarar av, men ser fram emot det!

Lovar att nästa inlägg kommer snart, och innehåller bilder!


Kommentarer
Din största beundrare

kanske dags attt uppdateraaaaa!!!

2013-01-29 @ 19:06:47
URL: http://linda.colin.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0