Sports Across Ireland

Har anlänt till Dublin och har börjat komma tillrätta med allt. Bor i en lägenhet med en irländsk tjej, hon är jätte trevlig och ger mig tips på vad jag kan göra med min lediga tid.
Nästa vecka börjar jag åka runt till skolorna för att ha basketträningar, denna veckan är det bara planering och försöka hitta till de olika skolorna. FÖrhoppningsvis blir det nog att jag kommer att spela med ett lag också, ska kolla runt med de klubbarna som är närmast, håller tummarna i alla fall!

I morgon ska jag till centrala Dublin med en kille från jobbet, vi ska fixa telefon till mig och så ska jag få en liten rundtur av stan, hoppas att vi slipper regnet!

Massa text, inläggen blir bättre sen när när vi har fixat internet i lägenheten (nu får jag skriva från telefonen där det finns wifi).

Varma hälsningar från ett soligt Dublin!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0