Projekt; Utbyte

Håller på och försöker annordna en resa för våra spelare till Oskarshamn, vilket är lättere sagt än gjort..
Försöker hitta olika fonder och bidrag för att få allt att gå ihop ekonomiskt, men det blir lite problematiskt att söka svenska bidrag när man sitter här i Dublin..
Jag håller tummarna för att allt ska gå ihop!
 
Annars då..
Igår tränade jag med Tolka Rovers för första gången, laget spelar i Div. 2 i "Dublin serien", vilket innebär att de bara möter lag från Dublin. Det var en helt okej träning, dock saknar jag gamla hederliga OBBK..
Det återstår att se om jag ska spela med dom, måste betala min licens själv (över 2000 kr) och vet inte om jag har råd att betala det.
 
Väl mött!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0