Upp som en sol, ner som en pannkaka..

Gårdagen i Kalmar var Kanon. Fick väldigt mycket nyttig information om allt det praktiska runt projektet, boende, lön, resan osv. Alla papper skrevs på, så nu är det enda jag väntar på är att få mina biljetter!
 
 
Och från en bra dag igår, till en kass dag idag. Vaknade i morse och var dyng-förkyld, så det va bara att strunta i basketträningen och gymmet för att spara batterierna till kvällen, för då är det "återträff" med rugbylaget. Kolla årets film, snacka massa skit, och kanske några avsked nu när många av dom börjar i skolan på olika håll.
Mina Legender. Mina Vinnare. Krösa Rugby 2012


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0