Tjut-Madde

Hemma efter en dag med jobb på Rödsle, och sen jobb på fritidsgården i Kristineberg. Mitt huvud sprängs.
Har suttit och pratat om hur ofta jag tjuter, vilket inte är så ofta, men tydligen så uppfattar folk mig som någon som tjuter jämt, haha!
Hur eller hur så var det en trevlig kväll med massa snack om bajs, tjut, barnuppfostran (aga eller inte aga) och självklart massa rugby! Det är nu det roliga börjar med rugbyn, beställa mjukisoveraller, bestämma matchställ och börja klura på ingång. Peppet!


Bildarkiv: Ingång Krösa 2009

Sen kommer man hem (med ett gott humör) och får höra massa härj som har hänt på basketen, jag är så jävla förbannad och irriterad!! Tyvärr så får man ju inte öppet ha en åsikt, risken finns ju att man blir utstött och hatat, men jag fattar inte hur folk beter sig?! Att börja ta upp hot mot spelare bara för att man själv har en åsikt, och utan att ens ta reda på fakta, känns så jävla löjligt.



"Det finns människor som alltid inbillar sig att man angriper dem när man säger sin åsikt."

Christian Morgenstern


Kommentarer
Piraten

Uppdatera!! Annars blir det spank (=aga för vuxna)

2012-02-27 @ 16:44:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0