90210

Igar landade jag in i LA hos min vardfamilj, eller familjer rattare sagt. Jag sov hos G(mamman) i garnatt och i natt ska jag sova hos D(pappan). Jag alskar mina rum! Det hos G ar storre och dar har jag egen toalett och en stoor sang, men rummet hos D ar ocksa fint och dar har jag en walk-in-garderob.
Ungarna aker ivag pa semester med deras farforaldrar sa jag har 9 dagar pa mig att gora mig lite hemma innan det borjar pa redigt.

Hittills har det gatt jatte bra, bada G och D ar sa himla snalla och omtanksamma och forsoker gora sa att jag kanner mig som hemma. Tjejerna har ocksa skott sig jatte bra, som ar sa himla sota!!
Nervositeten har slappt lite, men ar lite orolig for hur det kommer att vara nar foraldrarna inte ar med.

Nu ska jag ner till min bil och installera GPS:en. En stor tyngd lyftes fran mitt brost nar D kom pa att en GPS inte skulle sitta fel. Jag ar urusel pa att hitta och lasa karta!


Jag har inte snackat med D och G angaende att lagga upp bilder, sa jag vantar lite med det sa att jag inte lagger upp nagot jag inte far.


/madde


Kommentarer
Eldarstine

Thank you for the informative website

2011-05-01 @ 11:33:19
URL: http://eldarstine.blogmakale.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0