Måndag

Idag slappar jag bara, efter att lämnat av ungarna i skolan åkte jag tillbaka, städade i ordning deras rum och sen gick jag och la mig och sova. Nu,3 timmar senare, ligger jag i sängen och slappar.
Jag hatar måndagar, det betyder jobb igen och jag är alltid skit trött. Men som tur är så jobbar jag inte så länge idag.

Var på Halloween-parad i Westhollywood igar. Heeeeeelt sjukt!
Folk är verkligen som galna här borta, speciellt transorna, helt galna kostymer. Min favorit var en kille som var utklädd till en av gruvarbetarna i Chile, han gick runt i ett stort rör och i gruvarbetarkläder.
Ska sno några bilder från dom andra och lägga upp.


/madde


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0