Det gar bra nu

Jahopp..Livet rullar pa, njuter sa mycket som mojligt.
Motet med alla au pairer gick jatte bra,traffade manga nya och skona manniskor. Jag och en annan tjej foljde med Ute(min lcc) och hennes polare ut efter motet, dock sa drack jag inget eftersom jag kord. Men hade skit roligt!Hoppas att jag kan hanga med Ute nagon mer gang, hon ar hur bra som hellst.
Annars har helgen varit lugn. Hangde med nagra au pairer i West Hollywood igar, chillade i poolen hela dagen och sen drog en lunch pa Sunset. Kvallen blev lugn, kollade filmer pa mitt rum, var helt slut!
Nu kallar jobbet!
Take care!
/madde


Kommentarer
Linda

jävla chilljobb

2010-09-05 @ 23:34:06
URL: http://linda5.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0